Педагог-руководитель
Лаптева Ирина Леонидовна
Образовательное учреждение: МБОУ г. Астрахани "Гимназия № 4" Ассоциированная Школа ЮНЕСКО
Должность: учитель английского языка, технического перевода и делового английского
Работы учащихся
-
Windows on Astrakhan (2005/06 уч. год)
раздел: Краеведение
Работа состоит из трех частей, связанных одной темой – «Астрахань — город мой родной». Первая часть посвящается астраханскому кремлю, вторая – музеям (именно она предлагается для ознакомления), третья – театрам. Работа выполнена на английском языке.
Защита проекта была посвящена любимице класса, поэтессе, члену городского пресс-клуба, участнице российско-американскорго конкурса «FLEX» Гридневой Екатерине, которую зверски убили 16.10.2004. -
Russian-British Diplomatic Relationships (2006/07 уч. год)
раздел: Лингвистика
This projekt was made by the students of year 11 class D.
It consists of 3 parts: the historical inquiry,up-to-date contacts and practical exercises.
The work is dedicated yo the 450th anniversary of Russian-British links; from Ivan the Terrible to Vladimir Putin. -
Incredible states (2012/13 уч. год)
разделы: Лингвистика, Русский язык, Английский язык
When we started our work over the project, we decided it would be devoted to the United States of America.Therefore, we ran over some country research textbooks and put forward hypotheses about modern manuals. In that way, we came to a conclusion that we should create such a modern educational e-learning supply that gives much broader idea of the material.
-
Indispensable Assistants: Pros And Cons (2013/14 уч. год)
разделы: Лингвистика, Английский язык
The project is done by students of class 8 B GYMNASIA № 4 UNESCO ASSOCIATED SCHOOL (Astrakhan) who wanted to analyse and prove that necessity gives birth to the invention and the invention is two needs.Their hypothesis is if domestic gadgets are harmful or useful in our century.They wish they solved a problem if that's right that domestic inventions play a huge part in our daily routine.
-
Young People — Old Problems? (2015/16 уч. год)
разделы: Лингвистика, Английский язык
The project is done by the students of class 10 and dedicated to a great number of problems being faced by teens in the world. Some of them are old but the others are today's. They're new horrible and terrifying. How to solve the problems? It's a goal of the project.